בית הבלוג סכרתי? אז מה!

סכרתי? אז מה!

סכרתי? אז מה!

הסוכרת, יותר מכל תופעה אחרת, הפכה זה מכבר למגפה של המאה ה- 21. אני מקבלת יותר ויותר פניות של אנשים הגולשים באתר, נהנים מהמתכונים ומחפשים משהו שיתאים גם עבורם. תודה לכולכם על המשובים החיוביים, ואכן – מגיע גם לכם, לכל סכרתי וסכרתית, מתכונים טעימים לחיים מתוקים.

הכלל הראשון והחשוב ביותר לסכרתיים – לעולם אל תצאו מהבית בלי אוכל בתיק! תמיד קחו אתכם בתיק כמה קרקרים או בייגלך מקמח מלא, ושמרו על עצמכם, שחלילה לא תגיעו למצב של היפוגליקמיה. כמובן, אל תפריזו בכמויות, אבל 5-6 קרקרים קטנים או בייגלך זה רק יועיל לכם.

בבישול לסכרתיים מומלץ מאד להחליף את מנת הפחמימות הקבועה בקטניות. הקטניות נותנות תחושת שובע מלאה, והערך הגליקמי שלהן נמוך מהרבה מערכן של הפחמימות.

באופן אישי אני אוהבת להשתמש בשעועית לבנה גדולה במקום תוספת פחמימתית. תוכלי להאזין למתכון בתוכנית ניחוחות שבת – י"ב בכסלו תשע"ב

בנוסף, לסכרתיים, ולא רק להם, מומלץ להקפיד על צריכת דגים לפחות פעמיים בשבוע, וחשוב מאד מאד לשתות מים.

אני מציעה לכולכם לפתוח כל ארוחה בשתי כוסות מים, אותן ניתן לגוון עם טיפונת לימון לתוספת טעם.

חזרתם מן העבודה. עייפים, מותשים, וכמובן – רעבים. אתם מחפשים ארוחה שתתאים גם עבורכם, ארוחה טעימה ומלאה באמת, לא תאלצו אחריה לחפש עם יש במזווה עוד משהו שתוכלו לחטוף בלי לעבור על הכללים...

תאמינו או לא – ניתן להכין סלט, מנה עיקרית ותוספת – בפחות מרבע שעה!

הארוחה כוללת סלט צנון חורפי, חזה עוף ברוטב סויה או טריאקי, ותוספת ירקות מאודים – איך? אתם מוזמנים להאזין יחד איתנו לתוכנית שהקדשנו עבורכם הסכרתיים - ניחוחות שבת – י"ב בכסלו תשע"ב

והטיפ שלנו הפעם: טעם מנצח לכל סלט

אחד הדברים שעלולים להימאס לכל סכרתי הוא סלט הירקות. כמובן, תמיד אפשר לגוון בסוגי הירקות השונים, אך אפשר גם לשדרג כל סלט ללא הכר על ידי תוספת קרנצ'יות וטעם נהדר.

גרעיני שומשום, שקדים פרוסים, וגרעיני אבטיח – ניתן להקפיא לאחר קלייה במחבת יבשה, ולהקפיץ כל סלט כמה רמות מעל.

 

תאריך: י"ב כסלו תשע"ב.